Deelnemers berichten als organisator

Laatste update: May 5th, 2022

In dit artikel staat uitleg hoe je als organisator een bericht kan sturen aan deelnemers via MijnKNWU.

Mailen deelnemers via MijnKNWU

Het kan nodig zijn om als organisator een bericht te sturen aan deelnemers. Bijvoorbeeld om een toelichting te geven over een eventuele annulering van wedstrijd of afwijzing deelname.

Dit gaat als volgt:

  • Log in op MijnKNWU
  • Klik op de naam van je organisatie
  • Ga naar 'Evenementen'
  • Klik op de naam van het evenement
  • Ga naar 'Deelnemers'
  • Zet een vinkjes voor de deelnemers die je een bericht wil sturen.


  • Klik bij 'Acties' en er opent een pop up met verschillende opties
  • Kies voor 'Verstuur bericht' en type een bericht.
Delete

Deze handeling kun je doen als je een rol in MijnKNWU hebt voor deze organisatie waar rechten voor evenementenbeheer aan gekoppeld zijn (zie Rollen en rechten in MijnKNWU). Heeft iemand die rol niet dan kan een organisatie iemand als contactpersoon toevoegen bij het evenement, zie de uitleg onderaan dit artikel).






 

Contact persoon toevoegen 

Je kunt als organisator bij een evenement alleen iemand toevoegen als die persoon ook lid is in MijnKNWU van de organisatie.

  • Ga naar de Evenementenregistratie en zoek het evenement op
  • Klik op het tabblad 'Organisatie'
  • Kies voor 'Toevoegen' en er klapt een keuzescherm uit
  • Kies daar voor 'Contactpersoon toevoegen' 

  • Type de naam en klik als de juiste naam vervolgens als keuze in beeld komt
    Is iemand nog geen lid in MijnKNWU van de organisator dan komt de naam niet in beeld.
  • Vul zo nodig een alternatief e-mailadres in (anders dan in het persoonlijke MijnKNWU account)
  • Klik op Toevoegen