In dit artikel staat uitleg hoe je als organisator in contact kunt komen met de opgestelde juryleden.
Juryopstelling raadplegen
Bekijk via MijnKNWU bij het evenement de juryopstelling bij 'Jury Samenstelling'. Voor een uitgebreide uitleg zie Jurysamenstelling raadplegen & bevestigen.
Mailen opgestelde juryleden m.b.t. gegevens MijnKNWU
Het kan nodig zijn om als organisator een bericht te sturen aan de bij een evenement opgestelde juryleden.
Sturen mail of bericht
Dit gaat als volgt:
- Log in op MijnKNWU
- Klik op de naam van je organisatie
- Ga naar 'Evenementen'
- Klik op de naam van het evenement
- Ga naar 'Jury Samenstelling'
- Klik rechts onderaan bij 'Bericht' en er komen twee opties in beeld:
- Wil je de geadresseerde beheren of een bijlage toevoegen?
Kies dan voor 'Verstuur juryleden een e-mail' en dan opent er een bericht in Outlook.
Je kunt geadresseerden beheren (dus de adressen verwijderen van juryleden waarvoor het bericht niet bestemd is). En je kunt een bijlage toevoegen. Volg de reguliere werkwijze met het werken in Outlook.
- Wil je een bericht zonder bijlage versturen aan álle juryleden?
Dan kun je gebruik maken van ''Verstuur juryleden een bericht' en gelijk een bericht typen. Is dat compleet dan kies je voor 'Versturen'.
- Wil je de geadresseerde beheren of een bijlage toevoegen?
Contact persoon toevoegen
Je kunt als organisator bij een evenement alleen iemand toevoegen als die persoon ook lid is in MijnKNWU van de organisatie.
- Ga naar de Evenementenregistratie en zoek het evenement op
- Klik op het tabblad 'Organisatie'
- Kies voor 'Toevoegen' en er klapt een keuzescherm uit
- Kies daar voor 'Contactpersoon toevoegen'
- Type de naam en klik als de juiste naam vervolgens als keuze in beeld komt
Is iemand nog geen lid in MijnKNWU van de organisator dan komt de naam niet in beeld. - Vul zo nodig een alternatief e-mailadres in (anders dan in het persoonlijke MijnKNWU account)
- Klik op Toevoegen